Geboorte

Graag een geboortekaartje sturen aan de predikant of de scriba, Grietje van der Zee (Jeltewei 180, 8622DB Hommerts). Op de zondag na ontvangst van het geboortekaartje zal de geboorte bekend worden gemaakt aan de gemeente bij de afkondigingen. Ook zal de geboorte in het ringblad worden vermeld.

Doop

Ouders kunnen voor aanmelding voor de Heilige Doop contact opnemen met de predikant of met de wijkouderling. Voor vragen over de doop(dienst) kunt u terecht bij de predikant. De ouders, wijkouderling en predikant bereiden gezamenlijk de doopdienst voor. De datum voor de doopdienst wordt in overleg tussen doopouders en predikant vastgesteld.

Huwelijk

Graag tijdig overleggen met de predikant over de huwelijksinzegening. Het aanstaande bruidspaar, de wijkouderling en predikant bereiden samen de huwelijksdienst voor. Wilt u voor uw huwelijksdienst gebruik maken van de Johannes de Doperkerk dan dient u dit zo vroeg mogelijk te reserveren bij de voorzitter van de kerkrentmeesters, dhr. Hans van der Hoek. De predikant of de scriba ontvangt graag een trouwkaart van u.

Verhuizing

Graag een verhuisbericht naar de ledenadministratie, mw. Annet Spronk.

Ziekte

Ziekte, opname in het ziekenhuis
Graag de predikant en/of uw wijkouderling hiervan op de hoogte stellen.

Overlijden

Als u voor de afscheidsdienst een beroep wilt doen op de predikant, neem dan zo spoedig mogelijk contact op. Graag de predikant en/of wijkouderling een bericht van overlijden sturen.